Naised vaatavad tahvlist, kuidas teised elavad, mehed vaatavad videoid

Täna rullis Samsung Electronics Baltics Viru keskuse katusekinos koostöös uuringufirmaga GfK lahti tarbijakäitumise uuringu tulemused, millest selgub, et Eesti naiste ja meeste tahvelarvutite kasutamise harjumused on üsna erinevad.

Suurim erinevus on selles, kuidas mehed ja naised tarbivad sotsiaalmeediat: 81 protsenti naistest, kes kasutavad tahvelarvuteid, külastab seadme kaudu sotsiaalmeedia keskkondi, meestest aga vaid 57 protsenti.

Tahvelarvuti on olemas rohkem kui kolmandikul eestlastest ehk 35 protsendil, Lätis on see näitaja 30 protsenti ja Leedus 32 protsenti. „Eestis on tahvelarvutid umbes sama levinud kui Lätis või Leedus, kuid eestlased kasutavad tahvelarvuteid märksa aktiivsemalt ja mitmekesisemalt, kasutades rohkemaid seadme pakutavaid võimalusi ja funktsioone – eestlased teevad rohkem pilte, sooritavad makseid, laevad alla rohkem filme,“ ütles turu-uuringute firma GfK Eesti divisjoni juht Jana Bruns.

Samsungi tehnoloogia kasutamise harjumuste uuringust selgub, et Eesti naised ja mehed kasutavad tahvelarvuteid erinevaks otstarbeks. Eesti mehed kasutavad naistest rohkem näiteks tahvelarvutite navigeerimisfunktsiooni (55 protsenti), video ja pildi tegemise võimalusi (41 ja 66 protsenti) ning vaatavad rohkem videosid (63 protsenti), naistest kasutab tahvelarvutit navigeerimiseks 46 protsenti, videote ja piltide tegemiseks 31 ja 61 protsenti ning videote vaatamiseks 58 protsenti.

Naised käivad see-eest oluliselt rohkem sotsiaalmeedias – 81 protsenti naistest ja vaid 57 protsenti meestest külastab tahvelarvuti kaudu sotsiaalmeedia keskkondi. Samuti ostavad nad tihedamini internetist sooduskuponge (22 protsenti naistest ja 9 protsenti meestest) ning kasutavad aktiivsemalt tervise- ja spordiäppe (18 protsenti naistest ja 9 protsenti meestest).

 „Tahvelarvuti on muutumas tavapäraseks osaks inimeste igapäevast ning aina rohkem inimesi kasutab tahvelarvutit näiteks televiisori asemel filmide vaatamiseks. Hea ekraanikvaliteedi olulisust on arvestatud Samsungi uusima tahvelarvuti Samsung Galaxy Tab S juures, mille kõrgeima resolutsiooniga ekraan on värvide rohkuselt ületamatu ning selle uudne ekraanitehnoloogia  võimaldab tahvlit kasutada isegi välitingimustes ning eredas päevavalguses,“ ütles Samsung Electronics Baltics telekommunikatsioonijuht Maris Kikans.

Samsungi Galaxy Tab S  on loodud võttes arvesse inimeste tehnoloogia kasutamise harjumusi. See sisaldab mitmeid funktsioone, mis võimaldavad kasutajatel pingevabalt ja ohutult kasutada multitegumtöötlust. Uuel tahvelarvutil saab mitme asjaga korraga tegeleda – veebis surfata, videosid vaadata ja helistada samaaegselt ilma, et peaks ühe tegevuse jaoks mõne akna sulgema. Lisaks on uus seade kerge ja seetõttu äärmiselt mugav kaasas kanda.

Tarbijakäitumise uuringu Samsung Index LIVING eesmärk on analüüsida inimeste käitumis- ja tarbimisharjumusi ning tehnoloogia mõju inimeste elule Eestis, Lätis ja Leedus. Uuring viidi Balti riikides läbi ligi 2200 vastaja hulgas. Tarbijakäitumise uuring Samsung Index LIVING viidi läbi turu-uuringute firma GfK CR Baltic poolt, kasutades CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) meetodit.

FOTOD: Oleg Hartsenko

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.